Tuesday, February 23, 2010

Fabrics For Custom Order

Salam to all..
Malam ni saya upload gambar2 kain yang ada dalam simpanan saya untuk dipilih oleh sesiapa di luar sana yang inginkan handmade item dari saya.
Insyallah saya akan hasilkan setiap item tersebut dengan sedaya upaya dan sebaik mungkin..(ayat klise.. :) ) betul tau...MADE BY PETITE_FOUR WITH LOVE.

Enjoy the pics guys!

Tadaa..
OPPSS..

Cara membuat pilihan dan pesanan..
1. Pilih mana2 kain yang anda minati (KOD)
2. Pilih mana2 item yang anda ingini
* Pencil case
* Pouch
* Wristlet
* Tote bag
* Baby quilt
* atau apa2 saja yang anda ingin saya buatkan...
3. Contact saya di 0199354665 atau email mae_dhani@yahoo.com
4. Saya akan reply secepat mungkin..

Begitulah flow nya..

OK, done with the talking..It's show time..!


MM 01 (Not Available)

PO 02


MM 03


PO 04


BB 05


SUE 06


LB 07


ELVIS 08

psssstt..kat atas nun sumer kain cotton jenis light weight..

Tq..tq..

No comments:

Order Form

Name:
Email Address:
Mailing Address
Contact No:
List of items
Payment Options CIMB
MAYBANK
Postage Pos Laju (RM 6.00 ; 1-2 hari)
Pos Ekspress (RM3.50-RM 4.50 ; 1-2 hari)
Pos Parcel (RM 3.00 ; 3 hari)

This form powered by Freedback