Tuesday, June 7, 2011

.......... SORRY....................


SORRY kepada semua yang membeli dan menempah denagn Mae Cabanon.
SORRY sebab ada beberapa bungkusan yang masih tak sempat dipos..tapi rasanya hari ni sempat ke post office..tunggu ya..mungkin esok atau lusa akan sampai kepada anda semua.
SORRY lambat pos barang-barang yang dah dibayar.
....
seminggu dua ni merupakan minggu yang sangat hectic bagi saya.. saya sangat letih otak dan fizikal..
trip ke post office pun selalu dibatalkan..

SORRY kepada :
ZULAIKHA
SUZI
SIS G
SIS MA
dan beberapa nama lagi...

saya takut nak berjanji tapi lain kali saya akan cuba atur masa saya sebaik mungkin untuk mengelakkan perkara macam ni berulang lagi...

MAAF SEMUA!

No comments:

Order Form

Name:
Email Address:
Mailing Address
Contact No:
List of items
Payment Options CIMB
MAYBANK
Postage Pos Laju (RM 6.00 ; 1-2 hari)
Pos Ekspress (RM3.50-RM 4.50 ; 1-2 hari)
Pos Parcel (RM 3.00 ; 3 hari)

This form powered by Freedback