Thursday, May 24, 2012

Berapa bulan dah...?

Assalamualaikum kepada semua...
Hampir sebulan lebih saya tidak mengemas kini blog ini.
Disebabkan oleh kesibukan dengan keluarga dan kerja...tambahan pula sudah hampir dua minggu saya tidak dapat online di rumah kerana modem dan router rosak semasa ribut petir yang berlaku di Pekan Kuantan baru-baru ni..
Dengar nya kabel bawah tanah telekom hangus dipanah petir....
malam tadi line telefon baru pulih tapi masih tak sempat nak setting modem dan router baru...
tengok lah sehari dua lagi... :)

Dalam pada masa tu..saya masih menjahit dan ber kraf..tapi progress nya amat slow....
saya juga terpaksa menolak beberapa tempahan berikutan kekangan masa dan bebanan tugas lain...

Tapi nak la juga saya share beberapa hasil jahitan dan kraf yang saya buat kebelakangan ini...

kat bawah ni Jubah Amyra yang diminta oleh Pn. Noorhayati Masitah untuk anaknya...


 Bahagian leher saya perkemaskan dengan jahitan bunga-bunga kecil...



Begitu juga di bahagian lengan dan bawah baju...




Terima kasih Pn. Noorhayati...

No comments:

Order Form

Name:
Email Address:
Mailing Address
Contact No:
List of items
Payment Options CIMB
MAYBANK
Postage Pos Laju (RM 6.00 ; 1-2 hari)
Pos Ekspress (RM3.50-RM 4.50 ; 1-2 hari)
Pos Parcel (RM 3.00 ; 3 hari)

This form powered by Freedback